NVIDIA رفتن کامل به ARM باعث افزایش حضور ابر رایانه ای می شود
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

NVIDIA و ARM یک قدرت مشترک را برای ابر رایانه ایجاد می کنند. انویدیا اعلام کرده است که تراشه های آن با پردازنده های ARM کار خواهند کرد. ناظران خارجی در اوایل این هفته مشغول ارزیابی این موضوع بودند که چرا این امر برای توانمندسازی هر دو شرکت بزرگ بوده است و تلاش برای توضیح اصلاً دشوار نبود.


پل لیلی ، HotHardware ، این برد برتر برای NVIDIA و ARM را پیدا کرد. وی ادامه داد: "همانطور که به حالت سابق مربوط می شود ، پس از اتمام بهینه سازی پشته ، این شرکت می تواند برای هر پلتفرم اصلی پردازنده از جمله ARM ، IBM Power و البته x86 پشتیبانی کند. و برای ARM ، دسترسی به پشته CUDA NVIDIA یک افزایش اساسی در اسب بخار GPU ، و یک نقطه فروش برای مشتریان. "

تیموتی پرتیست مورگان در برنامه بعدی گفت: ARM در تعدادی از مراكز HPC به تنگنا رسیده است ، بنابراین اقدام NVIDIA برای پذیرایی از این معماری پردازنده تعجب آور نبود .

لهجه می تواند بر روی کلمه کامل باشد. انبوه کامل نرم افزارهای AI و HPC انویدیا در دسترس اکوسیستم ARM است. روشی که تیموتی پرایست مورگان آن را دید ، یک نرم افزار محاسباتی GPU به اندازه سیستم عامل به ARM پیچیده است .

این شامل چه مواردی است؟ (1) کلیه کتابخانه های CUDA X AI و HPC ، (2) چارچوب های AI با سرعت GPU و 3 ابزار توسعه نرم افزار (به عنوان مثال ، کامپایلرهای PGI با پشتیبانی OpenACC).

انویدیا گفت که پشته نرم افزار AI و HPC با تسریع بیش از 600 برنامه HPC و کلیه چارچوب های هوش مصنوعی ، تا پایان سال در دسترس است .

CUDA مخفف معماری دستگاه محاسبه شده واحد است. Chris Mellor در The Register نوشت: "برای افراد ناآگاه ، CUDA یک رابط برنامه نویسی برای تبدیل پردازنده های گرافیکی Nvidia به شتاب دهنده های ریاضی برای برنامه های شبکه عصبی ، شبیه سازی ها و دیگر نرم افزارهای بردار بردار است ."

گرت هالاچری در مورد بیت فناوری در مورد آن صحبت کرد . آن را برای اهداف عمومی و به طور معمول غیر گرافیکی اجازه می دهد تا حجم کار بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA اعدام می شود، و برای وظایف سنگین که موازی خوب، او گفت: "این می تواند در افزایش چشمگیر به عملکرد منجر شود."

وی افزود ، CUDA قبلاً از ARM پشتیبانی می کرد ، اما تفاوت در این است که اکنون "انویدیا تأیید کرده است که کل نرم افزار AI و کارایی بالا با محاسبه محاسباتی را تا پایان سال به Arm منتقل خواهد کرد."

در خبرنامه انویدیا نیز تأیید شد كه دو شركت با بیش از 10 سال همکاری ، هیچكدام از كارگران در زمینه پشتیبانی از سیستمهای HPC غریبه نبودند. بنابراین ، هنگام ثبت عناوین خود ، ممکن است ثبت نام به دلیل خمیازه کشیده شود. "انویدیا CUDA را به آغوش می کشد" - ترجمه: ما هنوز کارهایی را انجام می دهیم که قبلاً انجام داده ایم اما اکنون کارهای بیشتری را انجام می دهیم. "

HotHardware گفت ، انویدیا دارای سابقه طولانی در همکاری با ARM است ، بنابراین این اطلاعیه حتی اگر "کمی دیر نشده" تعجب آور نباشد.

Mellor گفت: "هرکسی که یکی از تابلوهای توسعه اتومبیل و اینترنت اشیاء Nvidia را استفاده کرده است ، چیپس های اسپرت سیستم که دارای ترکیبی از هسته های CPU Arm Cortex و موتورهای GPU مبتنی بر Nv CUDA هستند ، خواهند دانست. Nvidia از قبل کتابخانه ها و ابزارهای سازگار با CUDA سازگار با Arm را توسعه داده و توزیع می کند. "

در همین حال ، استفان نلیس ، رویترز ، خاطرنشان كرد كه چگونه جدیدترین اقدام می تواند فشار NVIDIA را به سیستمهایی كه برای مدل سازی موضوعاتی از قبیل پیش بینی تغییرات آب و هوا استفاده می شود ، عمیق تر كند. وی گفت ، "محققان هم اکنون از تراشه های آن در داخل مراکز داده استفاده می کنند تا کار محاسبات هوش مصنوعی مانند آموزش رایانه ها برای تشخیص تصاویر را تسریع کنند ."

Halfacree گفت که انویدیا تأیید کرده است که می تواند پشته کامل CUDA را در ARM در دسترس قرار دهد "تا از علاقه صنعت برای استفاده از تراشه های کم مصرف در سیستم های اشیاء بعدی استفاده کند."

نلیس خاطرنشان کرد: این اقدام برای همکاری با ARM در ابر رایانه ها به دنبال توافق برای خرید شرکت اسرائیلی Mellanox Technologies است. "Mellanox تراشه های شبکه ای با سرعت بالا را ایجاد می کند که کمک می کند تا بسیاری از رایانه های کوچکتر به یک بزرگتر جمع شوند و در برخی از ابر رایانه های قدرتمند جهان یافت شود."

 بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی پمپ وکیوم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: